Åsnan

I dag har mamma handlat lite leksaker åt mig på dollarstore. Eftersom jag har slaktat min älskade kossa och mamma inte har hunnit laga den åt mig så köpte hon en fin åsna till mig i stället :-) Och lite pipisar...
Åsnan var hur kul som helst, och en lurvig svans hade den som jag kunde slita i, pipisarna var inte så tokiga dom heller.



I helgen så var jag och hälsade på min kennel, dvs kennelmormor Paula, mamma Alice, mormor Wilda, moster Buffy och syrran Clara... Och den där dregliga hårlösa valpen som luktar så gott ibland :-)



Näe, nu måste jag ta fast åsnan och tugga lite på den innan den smiter

*slick slick*

Kommentarer
Postat av: Paula

Fina bilder =). Nu kan nog Charlie inte träffa clara på ett tag, om hon ska vila tassen =(

2008-02-29 @ 19:49:27
URL: http://melderstein.blogg.se
Postat av: Mattias

Ojsan! Här har det kommit mycket fina bilder.. Måste kolla upp din blogg oftare. ):-=)

2008-03-16 @ 23:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0