Elände

Jag är käääääääääär :-) I moster Fanny... Tydligen får man inte vara det :-(
Jag yyyyyyyylar efter henne hela dagarna, men inte får vi träffas för det. Jag grävde till och med ner ett grisöra åt henne, ifall hon skulle komma förbi, men hon kom aldrig :-(



Bus har jag hunnit med, som slutade i lite elände det också för mamma. Min nya åsna gick en ond död till mötes, samma med pipbananen. Mamma har krypit runt med ficklampa och letat efter den ikväll, men jag säger inget. Hon hittade en del av den i alla fall :-) Hohoho



Aoooouuuuuuuw Fanny *snyft*

Kommentarer
Postat av: Paula

Men stackers korven! Men vad har hänt med örat??

2008-03-03 @ 20:31:16
URL: http://melderstein.blogg.se
Postat av: Erica

stackars Charlie som inte fick leka med Fanny. Han lät som en val i telefonen, ylade roligt :) hihihi

2008-03-12 @ 21:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0