Släkten är värst :-)

Massor, massor sen senast... Fanny är iallafall inte så intressant något mer av någon anledning. Flickor är inte så jätte intressant nu för tiden, jag har så mycket annat att busa med. Fast grannschäfern är rätt söt :-)

Hur som haver, mamma har spårat pipisbananen. Hon fick för sig att städa på balkongen och slita lös mina fastfrusna filtar för att tvätta dom, då såg hon vart jag hade gömt bananen :-) Den hade jag kastat ner i snön under balkongen. Roligast av allt var när mamma skulle plumsa i djupsnön med sina nya stövlar och hämta den, jag stod vid vägen och vaktade så att ingen skulle komma som den gentlehund jag är :-)



Vi har varit och hälsat på min kennel också. Kennelmormor fyllde år och som vanligt så pussade jag på den där hårlösa stackars valpen dom har där.... Vad sakta den växer också...?? Fast mest fick jag sitta fast i en stol, mamma fick för sig igen att jag hade ont i benet. Lite fick jag busa iallafall med Franz och Clara, så jag var aldeles slut när jag kom hem igen.



Det bästa av allt, jag har fått en rumskompis... CLARA :-) Hon ska visst bo här med mig på obestämd tid. Jag är såååå lycklig. Jag har fullt upp med henne, hon måste känna sig så hemma som möjligt, självklart bjöd jag henne på en guidad tur. Jag visade henne alla mina leksaker och jag lät henne få den bästa spaningsplatsen på balkongen. Man måste vara snäll med Clara också för hon har gjort illa tassen, jag hämtar en massa leksaker till henne och tvättar öronen på henne. Mest av allt har vi en massa bus på G.



Inte nog med att jag tar väl hand om henne hemma, hon måste bli hemmastadd ute också. Så en guidad promenad fick hon av mig också. Jag visade henne dom bästa sniffarplatserna :-) Och mycket bus... Lite för mycket bus, så mycket att Clara gjorde illa tassen igen så mamma fick bära hem henne. Då passade jag på att dra henne lite i svansen, fast då blev mamma sur.





Än så länge är det jättekul att Clara bor med oss, fast lite har vi nog bråkat, men mest busat. Clara säger att hon får så god mat här också, hon gillar visst korv i maten ;-)



*slick slick*

Kommentarer
Postat av: Paula

Claaara, mamma saknar dig ;). Tur det finns en blogg så jag får se dig! Ps. En sån där banan har Buffy här hemma också. Fast det är bara hälften kvar,,

2008-03-17 @ 19:53:06
URL: http://melderstein.blogg.se
Postat av: Paula

Claaara, mamma saknar dig ;). Tur det finns en blogg så jag får se dig! Ps. En sån där banan har Buffy här hemma också. Fast det är bara hälften kvar,,

2008-03-17 @ 19:53:12
URL: http://melderstein.blogg.se
Postat av: Erica

Vad söööta dom är. Vad snäll du är Charlie som tvättar öronen på Clara, guldstjärna till dig :)

2008-03-21 @ 21:52:36
Postat av: Paula

Du måste ju berätta om utställningen, godisgrisen!!!

2008-03-22 @ 12:49:37
URL: http://melderstein.blogg.se
Postat av: Mattias

Fina bilder.. ):-=) Nu är det ju så att Jason egentligen också är väldigt förtjust i Clara men han har inte haft tid att uppvakta henne för han har haft fullt upp med att hitta på hyss hemma..

2008-03-22 @ 20:53:35
URL: http://rodeorosendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0