Busig helg

I helgen har det varit mycket bus för mig :-) I lördags var jag och mamma och hälsade på min kennel ute i bushen. Mamma var snäll och lät mig vara ute och leka med hela dan med dom andra hundarna. Vi hade så roligt. Sen följde jag med kennelmormor och mamma på loppis. Men jag fick inte följa med in, så jag tog på mig att vakta barnvagnen istället. Det var en massa läskiga ungar där som försökte klappa mig, och det var inge roligt alls. Jag gillade barn, tills jag kom på att dom inte är snälla med mig :-( Dom är obehagliga och jagar mig... Till slut så kom mamma ut och släppte lös mig, då kunde jag springa bort från dom hemska ungarna.



I söndags skulle mamma jobba på kyrkan, det har sina för och nackdelar. Nackdelen är att jag måste följa med husse till hans tråkiga kontor, men fördelen är att jag brukar får kyrkgottis av mamma när hon kommer hem :-) Husse var då snäll och lämnade av mig och mamma sen hos Fanny och Tindra. Jag fick vara ute på gården med flickorna och leka. Självklart hittade jag på lite hyss, jag grväde upp mattmors trädgård på två ställen i ett försök att gömma ett tuggisben.



Efter helgen var jag så trött. Jag sov hela måndagen. Mamma säger att jag ska ta det lungt i veckan nu för att på fredag ska jag på vattengympa igen och på söndag ska mamma och jag följa med på utställning. Jag får inte ställas ut än för att jag har ett rakat knä och haltar lite ibland, jag som var så duktig...


Kommentarer
Postat av: Erica

lilla Charlie, så go i soffan ( jag hittar fortfarande DNAspår efter dig i vår blå soffa här i stora staden :) )

2008-05-30 @ 09:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0